Dodávka

Jak funguje Stěhovacka.cz?

Stěhovacka.cz je nový stěhovací portál, který umožňuje okamžitě zjistit orientační cenu stěhování nebo vyklízecích prací.

Jak se řeší situace, kdy dojde k poškození stěhovaného nábytku?

Stehovacka.cz má sjednané pojištění proti poškození věci u České Pojišťovny.

Funguje i tato služba pro firemní zákazníky?

Ano, samozřejmě. Tato služba je vhodná jak pro domácnosti tak i pro firemní zákazníky.

OBJEDNÁVKA

Co následuje po dokončení objednávky na stránkách Stehovacka.cz?

Po objednání služby Vám příjde email s potvrzením objednané služby, ceny a seznamu stěhovaných věcí. Následně Vás bude kontaktovat náš pracovník , který s Vámi projde objednávku a pro garanci ceny se s Vámi domluví na osobní návštěvě místa stěhování.

Co když nepřesně vyplním počet stěhovaných věcí?

I s tímto se musí počítat. Pokud si nejste jisti, zda jste v pořádku vyplnili seznam stěhovaných věcí, zavolejte nám a přímo k Vám přijede náš technik přesně sepsat stěhovaný seznam,aby vše bylo v pořádku. Pokud neproběhne osobní schůzka, vždy účtujeme reálný seznam nábytku.

Mohu při stěhování měnit seznam stěhovaných věcí?

Ano, můžete. Vždy je lepší kontaktovat dříve našeho pracovníka, než se bude stěhovat z důvodu velikosti auta a výsledné ceny. Po těchto změnách se musí původní objednávka stornovat a vyhotovit nova objednávka s reálným seznamem stěhovaných věcí. 

Co mám dělat, pokud nejsem spokojený s výsledkem práce nebo chováním profesionála?

Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pokud nejste s výsledkem spokojeni, ihned nám zavolejte na podporu pro zákazníky. Vyslechneme si vaše důvody nespokojenosti a problém vyřešíme. Telefon na podporu je 776 129 999.